wtorek, 21 maja 2013

Przemyślenie + cytaty


Hej!

Dzisiaj postanowiłam napisać zwykłego posta, w którym zamieszczę parę informacji. 
Posty nie będą się pojawiać codziennie, ale zadbam o to, aby nowa notka była tu co dwa dni. Zależy mi na świadectwie z czerwonym paskiem, a muszę jeszcze coś tam poprawić itp. Ostatnio zaczęło się wszystko powoli układać, ale jak wiadomo nie zawsze wszystko wychodzi idealnie. Dzisiaj miałam dosyć przykrą sytuację, którą odrobinę streszczę. Nikt nie jest idealny, ja też taka nie jestem i z powodu drobnej pomyłki zostałam przez parę osób wyśmiana. Z początku wydawało mi się to normalne - chwilę się pośmieją, potem zapomną, ale cały czas ten jeden "wyraz" ciągnął się za mną. Wytłumaczcie mi to, proszę - jakim prawem niektórzy wypominają mi moje błędy, a sami nie są lepsi? Nie mogę tego pojąć, ale przecież to jest elita, czyli najważniejsza grupa. Nie, nie jestem nudziarą, bo mam dystans do siebie i poczucie humoru, ale ten "poziom" intelektualny, który oni reprezentują zaczyna mnie przerażać. Urodziłam się za późno, zdecydowanie za późno...
 
Dodatkowo przedstawiam wam parę cytatów, które przypadły mi do gustu. Może i was zainspirują? :)

"Najpiękniejsze są te oczy które najwięcej wypłakały, najmocniej kochają te serca które najwięcej wycierpiały, najwięcej śmieją się Ci którzy płaczą w samotności... "

"Gdy przegrasz bitwę nie oznacza, że przegrasz całą wojnę"

"Odważny to nie ten, kto się nie boi, ale ten który wie, że istnieją rzeczy ważniejsze niż strach."

"Bądź sobą, a osiągniesz wszystko."



Dzisiaj pisałam konkurs z koleżanką, który poszedł nam całkiem dobrze. Boże, żeby to się wszystko udało!
Pozdrawiam! :)

2 komentarze:

  1. Masz rację :) Nie trzeba się przejmować. Pozdrawiam i życzę dobrych popraw ;)

    OdpowiedzUsuń